Ügyfélszerzés - gyorsan és egyszerűen a Viessmann Leads és a ViContact segítségével
Regisztráljon itt most!A fűtési szezonban a dolgok különösen stresszesek. De még a melegebb hónapokban is el kell végezni a konzultációkat, karbantartásokat és telepítéseket. Hol van elég idő új ügyfelek megnyerésére? Ráadásul túl sok olyan érdeklődést kap olyanoktól, akiknek nincs valódi érdeklődésük a vásárlás iránt? Ugyanakkor nem könnyű nyomon követni a megrendeléseket. A Viessmann Leads és a ViContact portál segíthet - a valódi megkeresésektől az ajánlatok generálásáig és az értékesítés lezárásáig.
Mi a Viessmann Leads partnerség?
A Viessmann Leads egy olyan szolgáltatás, amely feltérképezi és segíti a teljes online értékesítési folyamatot. Az új ügyfelek megszerzésével kezdődik, és támogatja Önt az árajánlatok elkészítésében, egészen az értékesítés megkötéséig.
A Viessmann Leads előnyei
Önnek többé nem kell aggódnia az új ügyfelek megszerzése miatt, mert mi gondoskodunk róla. Csak olyan leadeket kap tőlünk, akik kifejezett vásárlási szándékkal rendelkeznek. A kapcsolatfelvételi megkereséseknek nincsenek további költségei - a leadek ingyenesek. Ezzel nemcsak időt takarít meg, amelyet más feladatokra fordíthat, hanem pénzt is. A megkeresések gyors és egyszerű kezeléséhez a legjobb, ha a ViContact portált használja. Egyébként minden vásárlásért 5000 VPlus future pontot kap, amelyeket exkluzív eseményekre, jegyekre és képzésekre válthat be.
Honnan érkeznek az új kapcsolatfelvételi kérelmek?
A Viessmann különböző kampányainak részeként a végfelhasználóknak lehetőségük van egy űrlap kitöltésére. Ezeket az ügyfélmegkereséseket a szervizközpontunk előzetesen ellenőrzi. Ha tényleges vásárlási szándék van, akkor Ön, mint Viessmann partner kerül a képbe. Mi továbbítjuk Önnek a kapcsolatfelvételi megkereséseket. Az, hogy mely megkereséseket kapja meg, különböző tényezőktől függ. Nemcsak az ügyfél lakóhelyének távolságától, hanem az online megkeresések sikerességi és elutasítási arányától is.
A Viessmann Leads partnerség feltételei
Ahhoz, hogy a fent említett előnyöket kihasználhassa, 48 órán belül válaszolnia kell az első e-mailre, amelyet továbbítunk Önnek. Ha túl sok megrendelése van, vagy általában nem érdekli a kapcsolatfelvételi megkeresés, akkor azt vissza is utasíthatja. Az egyetlen fontos dolog, hogy a végfelhasználó visszajelzést kapjon. Ha egymás után öt megkeresésre nem válaszol, ideiglenesen letiltjuk a fiókját. Ezután egyelőre nem kap további érdeklődőket.
Annak érdekében, hogy a leadek jól illeszkedjenek az Ön fűtési vállalkozásához, a legjobb, ha a ViContacton keresztül közli velünk a kapcsolati megkeresésekkel kapcsolatos preferenciáit és elképzeléseit, például a távolsággal vagy a termékekkel kapcsolatban. Alapvetően fontos, hogy Viessmann termékeket kínáljon.
Kérdés vagy visszajelzés?
Vegye fel a kapcsolatot a Viessmann Leads csapat szakértőivel a leads@viessmann.com e-mail címen, vagy beszéljen a Viessmann értékesítési képviselőjével.
Hogyan működik a ViContact?
Központi portálként a ViContact segítségével minden megkeresést kényelmesen kezelhet online. Nem számít, hogy egy megkeresés vásárlással vagy bérléssel, esetleg a fűtési rendszer kalkulátorával kapcsolatos. A ViContact áttekintést nyújt Önnek az összes megkeresésről. A beállításokat egyszerűen maga módosíthatja és finomhangolhatja. Lehetőség van egyéb módosítások elvégzésére vagy preferenciák rögzítésére is. Ennek eredményeképpen a jövőbeni kapcsolatfelvételi megkeresések még jobban az Ön és csapata igényeire lesznek szabva. Ön egyszerűen megadja, hogy milyen körzetből érkezzenek a megkeresések, vagy mely termékeket szeretné elsősorban telepíteni. A preferált háztípusra vonatkozó információk is megadhatók.
Kapcsolatainak kezelése a ViContactban
A portál nem csak a teljes értékesítési folyamat feltérképezését és kezelését teszi lehetővé. Lehetősége van arra is, hogy meglévő kapcsolatait kezelje, és a rendszer segítségével nyomon kövesse őket. Az ügyfelekre és a helyszíni körülményekre vonatkozó egyéni feljegyzések mellett utómunkákat is ütemezhet.
Szívesen küldünk Önnek két hétre egy ingyenes tesztfiókot a ViContacthoz.
A ViContact összes funkciója egy pillantásra
- Teljes áttekintés a vásárlással, bérléssel és a fűtési rendszer kalkulátorral kapcsolatos megkeresésekről (hamarosan a karbantartási megkeresések is).
- A megkeresések egyszerű kezelése
- A beállítások, a vezetési kritériumok és a személyes preferenciák egyéni beállítása
- Utánkövetési munkák és emlékeztetők ütemezése
- Szűrési funkció a megkeresésekhez
- Chat funkció a Viessmann felé történő visszajelzéshez
Szintén nagyon fontos: a ViContact segítségével Önnek csak egy jelszava van az összes Viessmann rendszerhez!
Válogatás a ViContact funkcióiból
A ViContact előnyei az Ön számára
- Csak egy bemeneti csatorna a megkeresések teljes körű kezeléséhez
- Kevesebb oda-vissza küldött e-mail
- Hatalmas időmegtakarítás az online feldolgozás révén - az árajánlatok elkészítésétől a nyomon követésig és a tényleges munka elvégzéséig.
- Nincs szükség több ügyfélszerzési tevékenységre az Ön részéről
- Ingyen leadek
- A telefonos előzetes ellenőrzésnek köszönhetően rendkívül ígéretes leadek.
- Az összes ügyfél áttekintése a több értékesítés és a nagyobb forgalom érdekében
- Nagy hatékonyság az értékesítési folyamatban